V primeru da potrebujete tehnično pomoč, pokličite:
Za ponudnike storitev smo pripravili nekaj najbolj pogostih odgovorov in razlag. V primeru dodatnih vprašanj, nejasnosti in podpore pa smo vam dosegljivi na navedenih številkah in kontaktih.
Ko je vloga nova ali popravljena, jo je potrebno zapisati na obstoječo kartico. To izvedemo z naslednjimi koraki:
Postopek:
Potnik ima lahko na eni kartici IJPP do dve vlogi z različnimi vozovnicami.
Do dveh vlog je potnik upravičen če:
Izberemo meni Potnik
Vsako odtujeno, izgubljeno ali uničeno kartico lahko dodamo na črno listo.
Spletna vloga se nahaja na spodnjem spletnem naslovu:
http://91.209.49.136/Web_vloga/Default.aspx
Aplikacija deluje tudi brez čitalnika, vendar je v tem primeru funkcionalnost omejena le na meni Potnik in Vloge.
Opozorilo: Zapisi na kartico in branje kartice brez čitalnika niso možni.
Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 (32/64 bit).
Windows XP ni podprt.