IJPP - Integriran javni potniški promet

POMOČ ZA PONUDNIKE

 

Tehnična pomoč za ponudnike

V primeru da potrebujete tehnično pomoč, pokličite: 


POGOSTA VPRAŠANJA

Za ponudnike storitev smo pripravili nekaj najbolj pogostih odgovorov in razlag. V primeru dodatnih vprašanj, nejasnosti in podpore pa smo vam dosegljivi na navedenih številkah in kontaktih.

Primer: Potnik ima vneseni dve vlogi eno za medkrajevni promet in drugo za mestni promet.
Dejansko je v tem primeru upravičen do ene vloge, na kateri ima vneseno relacijo in mestno območje v obliki kombinirane vozovnice. 
Potrebno je preklicati vlogo za mestni promet in popraviti obstoječo vlogo na kateri je relacija.

Ko je vloga nova ali popravljena, jo je potrebno zapisati na obstoječo kartico. To izvedemo z naslednjimi koraki:

Postopek: 

  • Pomaknemo se v meni »Urejanje kartice«
  • Kliknemo na gumb »Beri kartico«
  • Kliknemo na zavihek »Vloge«
  • Kliknemo na gumb »Osveži«
  • Kliknemo na gumb »Zapiši spremembe«. 

Potnik ima lahko na eni kartici IJPP do dve vlogi z različnimi vozovnicami.

Do dveh vlog je potnik upravičen če: 

  • ima kombinacijo vozovnic M in M10, 
  • v primeru ločenega prebivališča (potrebno odobritev s strani MZI-ja), 
  • v primeru opravljanja praktičnega izobraževanja.

Postopek:

  • Izberemo meni »Potnik«
  • Poiščemo potnika v iskalnem filtru (priporočamo iskanje z EMŠO)
  • Izberemo ustreznega potnika
  • Izberemo zavihek «Kartice«
  • Izberemo podzavihek »Vozovnice«
  • Kliknemo na gumb »i« pred izbrano vozovnico za informacije in podrobnosti o vozovnici

Postopek:

Izberemo meni Potnik

  • Poiščemo potnika v iskalnem filtru (priporočamo iskanje z EMŠO)
  • Izberemo ustreznega potnika
  • Izberemo zavihek «Kartice«
  • Izberemo podzavihek »Vozovnice«
  • V vrstici se nam prikaže preostalo število kuponov.

Postopek:

  • Izberemo meni »Vozovnice«
  • Pomaknemo se v okno »Produkti« in kliknemo na gumb »Prikaži izdane račune«, ki nam odpre okno »Pregled računov«
  • Vpišemo »Št. Računa« v filter ali poiščemo s pomočjo datuma in kliknemo na gumb »Prikaži«
  • Označimo račun v zavihku »Seznam«
  • Kliknemo na gumb »Natisni račun«, ki nam odpre okno »Deljeni načini plačila«
  • V oknu za plačila izberemo gumb »Prekliči« in aplikacija nam avtomatsko natisne račun na privzeti tiskalnik za račune

Vsako odtujeno, izgubljeno ali uničeno kartico lahko dodamo na črno listo.

Postopek:

  • Izberemo meni “Potnik”
  • V iskalni filter vpišemo podatke potnika (priporočamo: EMŠO) in kliknemo gumb “Najdi«
  • Izberemo želenega potnika s klikom na zapis, ki določa potnika
  • Pomaknemo se v zavihek “Kartice”
  • Izberemo ustrezno kartico (potnik ima lahko več kartic)
  • Kartico uvrstimo na črno listo s klikom na gumb »Na črno listo«
  • Kartico iz katere delamo duplikat, se z izdelavo duplikata avtomatično prestavi na črno listo.
  • Izberemo meni “Potnik”
  • V iskalni filter vpišemo podatke potnika (priporočamo: EMŠO) in kliknemo gumb “Najdi«
  • Izberemo želenega potnika s klikom na zapis, ki določa potnika
  • Pomaknemo se v zavihek “Kartice”
  • Izberemo ustrezno kartico (potnik ima lahko več kartic)
  • Prazno – novo kartico položimo na čitalnik kartic
  • Izdelamo duplikat s klikom na gumb »Duplikat na čitalniku kartic«

Spletna vloga se nahaja na spodnjem spletnem naslovu:

http://91.209.49.136/Web_vloga/Default.aspx

Aplikacija deluje tudi brez čitalnika, vendar je v tem primeru funkcionalnost omejena le na meni Potnik in Vloge.

Opozorilo: Zapisi na kartico in branje kartice brez čitalnika niso možni.

Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 (32/64 bit).

Windows XP ni podprt.