Elektronski boni za malico

ZAMENJAJTE PAPIRNATE BONE IN KUPONE Z ELEKTRONSKIMI - PLAČEVANJE, IDENTIFIKACIJA, NAGRAJEVANJE

Elektronski boni za malico so prijazen, hiter, enostaven, varen, pregleden in zanesljiv sistem plačevanja malic ali kosil.Stranka bo bone (ali kupone) vedno imela pri roki, saj bodo naloženi na mobilni telefon (možna je tudi uporaba kartice). 

Elektronske bone za malice uporabljajo: restavracije, lokali, menze, gostilne.

 

OBVEŠČANJE STRANK

Rešitev nudi obveščanje strank, ki uporabljajo za identifikacijo mobilne telefone po SMS sporočilih. Stranke bodo vedno seznanjene z vašimi novostmi, akcijami ali ponudbo.

 

 

 

 

 

                

NAČIN UPORABE

Stranke lahko vnaprej zakupijo določeno število bonov za malice, ki jih nato koristijo v (ne)omejenem časovnem razponu. Identifikacija se opravlja s strankinim mobilnim telefonom neodvisno od operacijskega sistema in mobilnega operaterja.  

Nakup elektronskih bonov
Gostinec v terminal vpiše želeno število malic. Stranka prisloni kartico ali s svojim telefonom pokliče brezplačno številko 1808 ter prisloni telefon k terminalu. Terminal izpiše potrdilo o stanju bonov z vključenimi brezplačnimi malicami, ki jih gost dobi v zameno za vnaprej plačane malice (opcijsko).

Unovčevanje bonov

Stranka pove, da bo svoj obrok plačala z elektronskimi boni. Telefon prisloni k terminalu, po info transakciji, s katero se preveri število razpoložljivih bonov, natakar nato vpiše število bonov, ki jih stranka želi izkoristiti. Terminal izpiše informacijo o trenutni transakciji ter preostalo stanje dobroimetja bonov za malico.

Nagradni bon

Vaše stranke lahko ob enkratnem nakupu večjega števila bonov nagradite z dodatnimi boni. Nagradni boni se bodo avtomatično dodali ter izpisali na terminalu in izpisku iz terminala.

PREDNOSTI

  • Ni potrebno tiskati bonov za malice.

  • Imate nadzor nad prodanimi boni in uporabljenimi boni.

  • Vedno so na voljo, ko jih stranka želi kupiti.

  • Stranke lahko e-bone koristijo za vse vaše lokale.

  • Možnost obveščanja strank preko SMS-a.

  • Dnevno, tedensko ali mesečno si pogledate poročilo o nakupu in rabi bonov, ki vam ga pošljemo preko e-pošte.

  • Svojim strankam olajšate način plačevanja obrokov.

  • Stranke imajo mobitel vedno pri sebi.

  • Priročna uporaba za vsakodnevne stranke.

  • Rešitev nudi možnost nagrajevanja zvestobe strank.

TEHNOLOGIJA

Gostinci potrebujejo le terminal mPOS, ki ima:

  • samostojno mobilno povezavo s procesnim centrom.

  • baterijo, ki omogoča kar nekaj ur samostojnega delovanja.

Na tem terminalu lahko ima trgovec naloženih več aplikacij, kot je npr. plačevanje z Moneto ali koriščenje darilnih bonov.

 

Mobilni telefon ali brezstična kartica

Služita kot sredstvo komunikacije med terminalom in Margento procesnim centrom, kjer ima stranka ustvarjen virtualni račun kamor se nalagajo boni za malico. Ko stranka pokliče na številko 1808 ali prisloni kartico k terminalu, se vpisano število bonov odšteje iz virtualnega računa.