POMOČ ZA PONUDNIKE

 

Navodila za vnos menijev 

Spletna aplikacija za ponudnike subvencionirane prehrane - MPSA

Navodila za uporabo terminala

V primeru, da preko terminala mPOS nudite več aplikacij, si oglejte navodila za prehod med posameznimi aplikacijami

 

Tehnična pomoč

V primeru da potrebujete tehnično pomoč, pokličite klicni center na:

 051 770 770

 

 

 

 


POGOSTA VPRAŠANJA

Za ponudnike storitev smo pripravili nekaj najbolj pogostih odgovorov in razlag. V primeru dodatnih vprašanj, nejasnosti in podpore pa smo vam dosegljivi na navedenih številkah in kontaktih.

Povezavo do spletnega vmesnika za vnos menijev in tiskanje zahtevkov najdete TUKAJ.
Terminal ob vklopu za polno funkcionalnost povezave potrebuje približno pol minute (vzpostavitev GPRS povezave). Črka G na zaslonu označuje, da GPRS povezava še ni vzpostavljena. Kadar GPRS povezava ni vzpostavljena, se pri identifikaciji s telefonom sliši zvok izmenjave podatkov (podatki se izmenjajo po govornem kanalu), transakcija je pri tem nekaj sekund daljša.
Terminal po 3 minutah preide v stanje mirovanja. Če pritisnete katerokoli tipko na terminalu, terminal preide v stanje pripravljenosti.
Papir za terminale za študentske bone je plačljiv. Gostinci se lahko sami odločijo ali bodo papir naročali pri nas ali pa ga bodo kupili sami. Če bi papir želeli kupiti sami, so na navodilih, ki ste jih prejeli ob montaži terminala, navedene dimenzije papirja, ki ustrezajo terminalu (dimenzije – 57 x 12 x 12).
Terminal vsake 3 ure naredi servisni klic, preko katerega posodobi kvote (vrednosti). Če se pojavi ključek, mora trgovec počakati par minut, da se prenesejo podatki. V kolikor ključek ne izgine, je potrebno terminal izključiti iz napajanja in ga ugasniti za 30 min (»dolg reset«). Če je na zaslonu terminala še vedno prikazan ključek, je potrebno poklicati številko klicnega centra 051 770 770 za tehnično ali servisno pomoč.
Za tiskanje poročil gostinec potrebujejo geslo. Ob prvem dostopanju do poročil, jim terminal sam ponudi možnost menjave gesla (prednastavljeno geslo je 1234). Če ste pozabili geslo, pokličite v klicni center na številko 051 770 770.
Če se pojavi tak primer, potem bo potrebna menjava baterije. Menjavo lahko naročite s klicem na številko klicnega centra 051 770 770.
Terminal je potrebno resetirati. Zadržite tipko za izklop toliko časa, da se terminal izključi. Terminal mora biti izključen tudi iz napajanja. Počakajte približno 30 min (»dolg reset«), potem terminal z enako tipko vključite nazaj. V kolikor zapis še vedno ni viden, je potreben servis terminala, zato je potrebno poklicati številko klicnega centra 051 770 770.
Terminal je potrebno resetirati. Zadržite tipko za izklop toliko časa, da se terminal izključi. Terminal mora biti izključen tudi iz napajanja. Počakajte približno 30 min (»dolg reset«) potem terminal z enako tipko vključite nazaj. V kolikor je napaka še vedno prisotna, je potrebno klicati številko klicnega centra 051 770 770.