Program zvestobe - 

Bonus Loyality program

PROGRAM ZVESTOBE NA MOBITELU- IDENTIFIKACIJA, VČLANITEV, ZBIRANJE OBISKOV, NAGRAJEVANJE

Mobilni programi zvestobe (ali bonusno zvestobni program) so inovativne in prilagodljive rešitve, ki vam omogočajo, da v svoje poslovanje uvedete program zvestobe. Ob vsakem nakupu nagradite svoje stranke brez stroškov povezanih z izdelavo in distribucijo kartic ali papirnatih obrazcev in nalepk.

Za potrebe pridobivanja in koriščenja ugodnosti stranka uporablja svoj mobitel. Vašim strankam ni več potrebno v denarnici nositi kartice ali kartončkov/nalepk – njihove točke, nagrade ali popusti so varno shranjeni v Imovation bazi in priročno dosegljivi s strankinim mobilnim telefonom.

Bonus Loyality program je rešitev za trgovine, restavracije, lepotne salone, društva, klubi, športne objekte, masažne salone... 

 
 

OBVEŠČANJE STRANK

Rešitev Mobilni programi zvestobe nudi obveščanje vaših strank po SMS sporočilih. Stranke bodo vedno seznanjene z vašimi novostmi, akcijami ali ponudbo.

 

 

NAČIN UPORABE

Stranka se ob vsakem obisku identificira s svojim mobitelom, nakar se nakupne informacije (ali obiski) shranijo na virtualni račun stranke, stanje ugodnosti pa se izpiše na terminalu ali izpisku. Ob koriščenju stranka pred plačilom pove, da želi koristiti ugodnosti. Po identifikaciji se na strankinem virtualnem računu zabeleži koriščena ugodnost. 

Sistem omogoča tudi analizo nakupovalnih navad vaših strank, ki je lahko hkrati tudi močna osnova za njihovo segmentacijo in nadaljnje marketinške akcije.

 

PREDNOSTI

  • časovno in stroškovno učinkovit, saj vam ni treba investirati v izdelavo in distribuciji kartic

  • enostaven in prijazen sistem za uporabnika

  • priročen, saj strankam ni potrebno več imeti s seboj vašo kartico zvestobe, shranjevati blagajniških izpiskov in raznih nalepk

  • izvrsten marketinški in komunikacijski kanal, saj lahko stranke prek mobitela obveščate o svojih akcijah

  • analiziranje transakcij vam nudi dodatno znanje, s katerim lahko izboljšate vaš program zvestobe

  • transparenten, saj so podatki o stanju bonusov, popustih in ugodnostih strankam vedno na voljo - preverijo jih lahko na izpisku ob vsaki transakciji, s pomočjo poslanega SMS zahtevka, preko spletnega ali mobilnega portala

  • več bonusno zvestobnih programov, en telefon - potrošniki lahko z enim telefonom sodelujejo v več različnih programih zvestobe

  • varen – podatki o uporabniku niso razkriti na prodajnem mestu, vsi podatki o bonusih, ugodnostih in popustih so spravljeni na zaščitenih Margento strežnikih, tako da so varni tudi ob izgubi mobilnega telefona
     

TEHNOLOGIJA

Tehnologija, ki je potrebna za delovanje mobilnega programa zvestobe, je enostavna za uporabo.

Terminal mPOS

Prodajno mesto je potrebno opremiti s terminalom mPOS, ki ima

  • samostojno mobilno povezavo s procesnim centrum

  • svoj lastni tiskalnik

  • baterijo, ki omogoča kar nekaj ur samostojnega delovanja

Na tem terminalu lahko ima trgovec naloženih več aplikacij, kot je npr. plačevanje z Moneto ali koriščenje darilnih bonov.

Mobilni telefon

Uporabnikov mobilni telefon služi kot identifikacijska naprava in kot sredstvo komunikacije med terminalom in Margento procesnim centrom.

 

 REŠITEV V PRAKSI