Koriščenje SMS kuponov

KUPONI IN VSTOPNICE, KI SO VEDNO DOSEGLJIVE OB PRAVEM TRENUTKU - PLAČEVANJE, IDENTIFIKACIJA, UPORABA STORITEV

Rešitev, ki omogoča uporabljanje kuponov/vstopnic prek SMS sporočil. Vašim strankam ne bo treba več skrbeti ali imajo kupone/vstopnice pri sebi, saj bodo ti naloženi na virtualni račun. Koristili pa jih bodo tako, da pošljejo ključno besedo na številko 1808.

SMS koriščenje kuponov ali vstopnic uporabljajo: muzeji, kina, gledališča, športni objekti, fitnes centri ... 

 


NAČIN UPORABE

Uporabnik pošlje sporočilo s ključno besedo na številko 1808, po uspešni transakciji (odtegnitvi kupona iz virtualnega računa) uporabnik dobi povratni sms z ID-jem transakcije ter potrdilo o uspešni uporabi kupona. Če uporabnik nima veljavnega kupona, dobi povratno sporočilo, da kupon ni na voljo. Tudi ponudnik storitve dobi obvestilo o uspešnem ali neuspešnem koriščenju kupona stranke. 

Kuponi se lahko podarijo tudi kot darilo. Ob nakupu darila (kupona/vstopnice) mora darovalec vnesti ime in priimek obdarovanca ter njegovo mobilno telefonsko številko.


PREDNOSTI

  • Časovno in stroškovno učinkovit sistem, saj vam ni potrebno tiskati kuponov ali vstopnic.

  • Kuponi /vstopnice so vedno pri roki, saj imajo uporabniki mobitel vedno pri sebi.

  • Možnost uporabe storitve ne glede na vrsto in znamko mobitela.

  • Možnost spletnega nakupa.

  • Izvrsten marketinški in komunikacijski kanal, saj lahko svoje stranke prek mobitela obveščate o vaših dogodkih.

  • Kuponi in vstopnice so vedno na razpolago.

  • Imate nadzor nad prodanimi in porabljenimi kuponi/vstopnicami.

TEHNOLOGIJA

Ponudnik storitve izbere svojo ključno besedo, ki služi za identifikacijo prodajnega mesta.

Procesni center ob prejetem SMS sporočilu preveri podatke pošiljatelja (njegov MSISDN) in ključno besedo, ki definira prodajno mesto. Na podlagi tega lahko sprocesira porabo kupona in obvesti prodajno mesto ter uporabnika o uspešni transakciji s povratnim SMS-om.

Za takšno rešitev so na prodajnem mestu potrebna le ustrezna navodila, in sicer na katero številko je potrebno poslati ključno besedo za koriščenje kupona.