Polnitve predplačniških računov

POMOČ ZA PONUDNIKE

 

Navodila za prehod med aplikacijami

V primeru da preko terminala nudite več aplikacij, si oglejte navodila za prehod med posameznimi aplikacijami. 

Tehnična pomoč za ponudnike

V primeru da potrebujete tehnično pomoč, pokličite: 

Želite postati ponudnik?

Postanite ponudnik polnjenja predplačniških GSM računov mobilnih operaterjev prek Margento terminalov.

Kontaktirajte nas na:

 0590 95 770

 

 

 

 

 

 


POGOSTA VPRAŠANJA

Za ponudnike storitev smo pripravili nekaj najbolj pogostih odgovorov in razlag. V primeru dodatnih vprašanj, nejasnosti in podpore pa smo vam dosegljivi na navedenih številkah in kontaktih.

Pokličite klicni center na številko 051 770 770 in naročite zalogo papirja.
Poročila si lahko trgovci natisnete na samem terminalu. Na poročilih je vidno število polnitev po posameznem mobilnem operaterju. Imovation vam lahko uredi dostop do spletne aplikacije, s katero si generirate poročila po meri.
Mi priskrbimo za vsako prodajno mesto brezplačen marketinški material: označbe, plakate, nalepke. Za naročilo dodatnega marketinškega materiala lahko pokličete  klicni center na telefonsko številko 051 770 770.
Ko je terminal postavljen v osnovni meni gsm polnjenje pritisnete tipko F1. Na ta način ste vstopili v meni gsm polnjenje. Izberete možnost poročila, kjer izberete tip in dan, za katerega želite natisniti poročilo.
Za tiskanje poročil trgovci potrebujete geslo. Ob prvem dostopanju do poročil, vam terminal sam ponudi možnost menjave gesla (prednastavljeno geslo je 1234). Če ste pozabili geslo, pokličite v klicni center na številko 051 770 770.
V tem primeru bo potrebna menjava baterije. Menjavo lahko naročite s klicem na številko klicnega centra 051 770 770.
Terminal je potrebno resetirati. Zadržite tipko za izklop toliko časa, da se terminal izključi. Terminal mora biti izključen tudi iz napajanja. Počakajte približno 30 min (»dolg reset«),  potem terminal z enako tipko vključite nazaj. V kolikor zapis še vedno ni viden, je potreben servis terminala, zato je potrebno poklicati številko klicnega centra 051 770 770.
Terminal je potrebno resetirati. Zadržite tipko za izklop toliko časa, da se terminal izključi. Terminal mora biti izključen tudi iz napajanja. Počakajte približno 30 min (»dolg reset«) potem terminal z enako tipko vključite nazaj. V kolikor je napaka še vedno prisotna, je potrebno klicati številko klicnega centra 051 770 770.